TALARN MUSIC EXPERIENCE

Al Talarn Music Experience ja havíem vingut altres cops a veure un concert, i tornat després cap a casa. Però aprofitant l'avinentesa que aquest any ens venien de gust tots els concerts, hem decidit presentar-nos-hi ja dijous i quedar-nos fins diumenge. Així doncs, reservem allotjament a Casa Lola de Talarn i cap allà que anem.

Marxem el dijous a la tarda, amb temps per instal·lar-nos a l'habitació, fer unes compres a l'Esclat de Tremp, ja que tenim apartament. Tot seguit ens mudem i anem al primer concert, Joan Dausà, que com no pot ser d'altra manera, ens ofereix una excel·lent actuació.

El divendres ens llevem per anar a caminar una mica. Agafem el cotxe i pugem per la Vall Fosca fins a l'embassament de Sallente, on aparquem. Creuem la presa i remuntem muntanya amunt direcció a l'Estany Gento, i tot seguit, continuem més amunt fins al refugi de la Colomina.

Un cop finalitzat l'esforç toca la recompensa, així que quan tornant passem per la Pobleta de Bellveí anem a dinar a un clàssic, ca l'Arturo

Després d'una mica de migdiada, ens acostem a Tremp a fer un tomb, i ja tornem cap a l'hotel pel concert d'avui: Els Amics de les Arts. Com és habitual en ells el concert és fantàstic i passem una estona genial.

El dissabte també toca caminada, aquest cop més suau. Anem fins Espot i un cop aparquem, comencem a caminar fins a l'Estant de Sant Maurici. Un cop arribem, tirem una mica més, fins al peu de la cascada de Ratera. Tornem i dinem a Espot mateix, a Casa Palmira.

Tornem cap a Talarn a descansar i a preparar el següent concert,
Ilegales. Com no pot ser d'altra manera. Jorge Ilegal demostra qui és i ens ofereix un recital espatarrant.

I ja som diumenge, dia de tornar, però encara tenim tens d'arribar-nos a Salàs de Pallars a visitar les botigues museu. Es tracta d'un conjunt d'establiments: farmàcia, estanc, botiga de queviures, merceria, barberia... recreats tal com eren des de finals del XIX fins als setanta del XX. Fem la visita guiada, que val molt la pena, perquè us van explicant coses molt interessants. Un cop acabada la visita, anem tirant cap a casa, parant a dinar a Cellers. I ja esperant el cartell de l'any que ve.